Sunday, December 12, 2010

hujan panas di LembahKelang hujan ais dekat sini tadi

Sunday, December 12, 2010
Hari ni gua bangun pagi laju2 gua usha luar rumah gua.Nasib baik rumate gua takde kat bilik mase tu kalau tidak gua pasti die terkejut beruk bagai melihat michael jackson yang mati hidup semula.

Putih....semua putih.
Kalau semalam gua boleh nampak Ibrahimovic saper entah kaler pink kat halaman apartment gua...
tapi hari ni gua tak nampak dah....
Jadi ada tiga teori yang bemain difikiran gua...
Pertama,same ade tuan empunya dah amek balik.
Kedua,ia sudah ditengelami salji.
Tiga...orang2 nomad dah bawak balik jadikan mangkuk maggi...

Jalan raya yang semalamnya hitam kini sudah bertukar menjadi putih....
rumput yang kehijau-hijaun turut jadi putih...
tetiba gua terlihat sorang mamat black melintas sebatang jalan.
Owh yang ni special case.Die pakai fair and lovely pun belum tentu putih.haha *astaghfirullahalazim

sambung study balik...

24 comments:

Jeely jelly

haha.. x berkat lu study keje mngutuk org.. haha..
pos kan salji kat gua boleh ? :)

m i a

mesti sejuk gile kat sane kan bro..huhu..all da best study tu phat lee...

soffea

bestnye dpt merasa salji.. sini ade ais dlm peti je la.. hehe.

Puteri Iqa Izyan

winter. winter.
pos kat gua sket salji tuh.
gua jakun tak penah tgk salji nih. haha

Umie Nadhirah

Uiyoo... salji..

Pinky Pixie

lu mengutuk org je kan. kahkah.. mane gmbar mamat black tu. ngeh2

Farra Zulkarnain

HAHA ;D. mmg sempat nk kutuk utk lgi tu, ish ish.,

Anonymous

bestnya salji. duhh, batak gila gua ni.

siti habsah

wah....best2....jeleznye.....huhu...

Ain Zulaikha

hahahhaah adakah anda sakit? bestnye jalan bersalji.. boleh mandi manda dengan salji tu.. ngiahhaha

Nursyairah

hak3

Nurul a.k.a Riko

Woweee...beshlah lu dpt tgk salji. Agak2 kan...ais salji tu kalo buat ABC mabeles tak? Omputeh suka tak? ha.ha..ha.!!!!

NBLH

tetiba macam nampak ais kepal. sedapppp

Cik Akma

woww salji. kot2 jumpe snow white. cari lah! haha

BENA

hahahahahaha . sian mamat black ko bantai ckp gtu . tapi bile die tuka putih. ko jgn bantai terkejut lak ! hehehe~

Anonymous

huarrghh! nk salji jugak2.
belagak ye. tape2. heheh

Elin

=))
hehe

Erin

ahahaa..dalam konon2 tkejut smpt g mengutuk org ek! :p

tiafazunia

cis! gampang je. hahaha!

Wahidah

winter...besh2..:P gigil2 tak..hahaha

Mashe

study2...!~ hahaha~

Unknown

hntr ckit salji tu kt shah alam nie boleh x?

Anonymous

Hlo tmn sekrg b..ga.imn kbr.di malysia saye..dr indonsia...q nak sm awek xg ada dl.,.m gmbr.tu.boleh tak.,.haaaa.

Anonymous

besh gile salji...kaloo aku jumpe salji aku akan jakun gile...main makan...geget...jilat2 salji tu

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates