Friday, September 17, 2010

Apple tu tak boleh makan lah

Friday, September 17, 2010
Fuhh...akhirnya.kerja gua yang bertimbun-timbun sudah setel.
Minggu depan macam biasa homework banyak balik.
Haih.tensen2.
Buat kerja sampai ke lewat pagi,tido sejam dua
then ready untuk pegi class.
Perrh letih.
kalo setahun macam ini boleh jadi fit gua nih.
Takyah nak struggle jogging petang2.Emm nice jugak en?
--------------------------------------------------------------------
Hari ni dah raya ke barapa ek? ketujuh?
Citer sikitlah pasal raya gua kat sini,
Mase raya kedua aritu gua pegi ke majlis sambutan aidilfitri anjuran student2 kat sini.
Memang meriah.Siap masuk newspaper lagi beb.
Gua pun masuk jugak.haha.saje highlight.Ini dia link.
saper2 nak autograph, sila buat appointment dulu ye. :P
(saper nak baling selipar sekarang.dipersilakan)
--------------------------------------------------------------------
pasal ipod plak.
ramai yang tak tahu bahawa apple dah keluarkan
ipod touch yang baru yang dinamakan ipod 4 generation.
ipod ni resolution die lagi mantap daripada yang dulu dan yang bestnya ialah
die ade kamera kat depan dan belakang.
So kire kalo korang boring2 buang air besar kat jamban,
boleh lah korang skype2 jap dengan member2.
Cuma satu jelah kekurangan ipod ini ialah, dia tak dapat nak detect bau.Tu je.

Gua dah test pakai selama seminggu.Perrh layan beb.Main tolak2 je pilih lagu.
Giler senang.Nak bangun tido pun tak sesenang itu. (ape kaitannye?)
Untuk mengetahui dengan lebih lanjut pasal ipod touch ini,sila ke website apple.

p/s: Apple kena bayar gua lepas nih sebab dah tolong promote.
To Mr Apple please take note this entry and to Mr Big Apple,this has nothing to do with your doughnut.
-------------------------------------------------------------------------
p/s: masalah playlist gua dah setel.korang dah boleh dengar kesemua lagu2 gua balik XD

24 comments:

kata kila

perghh/pinjam ipod lu

ceksumolek's

yieyy! nak lagu.. nk laguuu~

Un Phat Lee

kata kila: boleh aje.nanti gua bluetooth ea. :P

Un Phat Lee

aisumi chan: sila2 dengar ye sumi.ehe XD

M Y S H I

wah bestnye ipod tuh .. nak gak!! hoho

rabiatulpaid

pehh,menarik r just tolak-tolak je ek.

Masa DAH Time

ipod terbaru memang best

Deslim

Phat, batery tahan berapa lama?

Un Phat Lee

miranisa: so apelagi?belilah cepat.ehe. XD

abie: tulah senang beb.ipod ni memang friendly user la.ehe XD

Un Phat Lee

masa dah time: wah.lu dah ade jugak ke?

deslim: bateri tahan dalam 40 jam bro.

Unknown

apahal ek ?
saje !
nak wat u'ollz tertanya2 :P

soffea

wah.. mantap.

i nak jugakkk ;) wehee~

Un Phat Lee

nsyzwni: gua tengah bingung nih.hehe XD

soffea: meh duit gua belikan.ehe XD

Wanie-san

nape xbeli iphone jew??hehehe

Myra Arshad

nak jugak ipod 4 ! demnit. jeles :D

M Y S H I

nak bli camne ? hoho

Pinky Pixie

syioookkk la eh..
bak pinjam semalam.. hehe

Mariella Liyana

eceehh...betulkan samping. candid ke posing tu?

gua tak paham la sal kalau beraya kat obersea (overseas) ni mesti standard ada sesi karaoke. tradisi orang mesia eh? gua kat OZ dulu pun, tiap2 kali raya ada karaoke.
(-_-')

Hidayati Farhan

wahhh, i Pod touch baru nmpk mewah lah. hehehe.

ok, selamat hari raya :D

Un Phat Lee

wanie: kalo beli iphone kene terikat dengan kontrak.tak maulah kontrak2 ni.tak bebas.ehe XD

myra arshad: jom menabung.kumpul duit. pastu beli okay? ehe. XD

Un Phat Lee

miranisa: beli sahaja di apple store.Rasanye kat malaysia pun dah ade. XD

pinky pixie: boleh2 takdehal.bile lu nak datang amek nih? XD

Un Phat Lee

mariella liyana: candid lah serious gua tak perasan time photographer tu amek gambar.hihi.

wah.lu dulu di OZ ya.entahlah der,mybe sebab kat oversea kite tak dgr lagu2 raya kat radio, so kire mengkarok lagu2 raya is a medium utk lepas gian.ehe XD

Un Phat Lee

poyaty: selamat hr raya jugak XD

masturah mj

hahahah..mr.big donut..apple..hahah..lau die..leh bgi free..donut pun..okey gak..pe..sbb dh tlong promote..sikit..je..hahah

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates