Monday, December 13, 2010

Fungsi kamera kepada jejaka-jejaka

Monday, December 13, 2010
Lusa exam tapi hari ni gua relaks sajer...sangkut jawab satu soalan physics...
gua tarik bantal gua sambung tido...mane tau nasib gua baik tetiba Taylor Swift  datang kat dalam mimpi gua bagi solution.

Tadi gua bukak amazon.com.Gua usha kamera
Dah dekat dua minggu gua usha kamera nih tapi gua tak beli2.
Tiap2 hari bukak laman web ni macam gua bukak wallet gua tengok gambar mak gua.
Gua takde awek lagi    *tetiba
Tapi hari ni gua nekad....
"Aku mesti beli jugak"  *muka penuh berwawasan sambil tahan gelak.tak tahan tengok muka sendiri macam nih.hahadoi.

"Nak beli tak nak..nak beli taknak"  Gua was2.Gua rase niat gua tadi dah batal.
Macam ustaz gua ade cakap dulu "Kalau kamu was2,wuduk kamu itu dikira batal ye..."
Errm memang sah niat gua batal.

Gua fikir dalam2.Fikir baik2.Beli kamera untuk ape?
Pertama boleh amek gambar banyak2 pastu simpan buat kenangan...
Kedua boleh buat baling kat mamat2 gay kalau tetiba diorang datang kejar gua...
Ketiga....boleh amek gambar member gua tido pastu hantar kat salam perantaun.haha. *ini yang sodap nih

Tak nak fikir panjang lagi...laju2 masukkan nombor debit card gua.
Dan muktamad...gua dah beli.


ini baby kedua gua selepas ipod touch gua aritu.Name die Lumix bin PhatLee.
Comel en? Tali pusat die tak nampak sebab baru je kena potong tadi.

sambung study balik...

46 comments:

Puteri Iqa Izyan

DSLR la der.. baru best gituh.hee..
kem slm kat taylor swift :P

KAK RAINBOW

lumix pun ok kan? gmbr dia pun cantik2

Syida Shu

inilah anak baru imam muda ye ! :P

Jeely jelly

dslr lah.. baru care.. baru awek2 pndg 2 3 kali kt un phat lee.. hak hak :)

Jeely jelly

dslr lah.. baru care.. baru awek2 pndg 2 3 kali kt un phat lee.. hak hak :)

Yuyu

nak pinjam bleh x?bleh la weyh...

Kik0 ♥ QiLaH

jom jom kongsi Lumix bin Phatlee.
gua baru becadang nak beli sekor.

motif tulis Gua takde awek lagi *tetiba ...????


hahhahhahhaa

Unknown

chumel gila bby baru lu..huhu

Wahidah

awek baru la kiranya ne kan....pasne entry mesti selit byk gmbr la kan..yelah awek baru fresh lagi kn..hahaha

nabilah_2908

hehe...comel la...nama dia pun cute... ;)


jom ke APA KATA HATI pulak,
IKAN BAKAR

ZaliHazali

wink2...lepas ni penuh la dgn gbr entry lu geng. hehe. cayalah...

self achievment.

yanamib

menarik! function lumix ni pon dah ala ala dslr gak kn..sbb tgk sorang blogger ni buat review psl lumix...tp aku dh mengidam dslr dari dulu, terpaksa abaikn lumix...huhu~ ^_^

ILA HonEyBuNNy

wah.....kamera tu ciap ada bin lg tu...ehhehehhe

Miss AZ

minat gk lumix ni :)

maya amir

lumix gmbr jugak best...:)

Anonymous

hambe gune hp camera je..

Izzat Aziz

wah dah ada kamera.. mesti makin banyak gambar dalam blog ni nanti..hehe

lady-D

bebi baru lu lelaki ek??gua baru bli gak, aku nye bebi girl kot sbb kaler merah jambu..hai abang lumix !saya sony..panggil saye onee jer...haha

Seri

kamera ada tali pusat? parah2. mujur dia tak minum susu

Mashe

hamboi2.... kamera bau kedai!~

ijat_asni

wah
beli online
bagus
bagus~~

BENA

ohooo LUMIX . same ngn kamera aku la . eh silap. kamera abang aku ! HAHAHA :)


geng2!


lumix gamba die baekkkk punyeee jugak . :)

'Athifah Markzzaki

gua beli dslr baru lu beli digital camera.. haha~ ;D

✿ismi:Nauratul Nadiah✿

Comelnye anak...hehe;p

e.l.i.z.@

hahahah sempat lagi belek gambar mak :P (yeke?)

eh lumix ni brapa harga dia ek? tgh usha lumix gak ni..tp gua berkenan kaler biru hihi

Unknown

peh beli la dua.. bg gua satu..

Nadnod Azizan

waaah :D memang kaya. haha, sambung study. henti godek camera ;p

Nadnod Azizan
This comment has been removed by the author.
tigrismalaya

musti kacak bergaya hensem abis muka guna kamera nie kan..

haaa...duit blajo utk beli menda sepatutnya..psttt kim beli henbag LV bule? hehehehe

Nurul a.k.a Riko

Amiklah gambo yg cun2 nanti tempek kat lu punya blog occay!

Nanti kem salam kat Taylor Swift yer..ckp kat dia ahkak nk belajar main gitar dgn dia...wakkakaa. Acah ajerlah.

Faarihin

wah... Lumix.. memang pilihan terbaik lah.. kualiti yang cantik.. hahaha..

Farra Zulkarnain

TANIAH, membuat keputusan tanpa terburu buru. comel baby baru hang tu. ;))

ejat_laranista

bro,npew x bli DSLR jew..kan lbih puas aty..hehe

Ain Zulaikha

waaaaa lumix tu...

Phantom

Waaaaa kamera baru,tiap2 hari lah tukar prof.pic lepasni

Puteri Iqa Izyan

ade award dr iqa nk bg kat kamu :))

Un Phat Lee

eliza: gua amek kaler hitam pasal kang amek kaler lain orang cakap gua jambu pulak.haha.

kat harga die 140 dollar. dalam rm 441. ehe

jomlah beli.kita buat group lumix nanti.haha

syarifah radiah ibrahim

oi siap ada tali pusat
haha tak boleh blah~

err aku pun usha camera jugak tapi tak beli2
haha

Sarah Ramora :]

gune kamera hanset je laa bro, jimat:D

tiafazunia

erk ? siap ade bin lagi ?
xley blah la weh! haha!

mira_nas

huhu.. Lumix best kan?

Huda Rahman

hahaha. comey je cmre ade tali pusat, hahahah. btw, xdpt dslr pun xpe, y pntg ada jgak cmre. bestnye la.

Huda Rahman

nak tnye nie. amazon tuh untuk brg y cmne ea? ok x? give me mo detail boley? tq :D

Un Phat Lee

nurul huda: owh emm.yes.it is a trusted site so takyah risau kalau nak shopping online kat laman web ini.But gua tak sure pulak if orang2 selain US residents boleh gunakan this site or not sebab semua barang dijual dalam matawang us dollar.cube lu check...

macam2 dijual kat situ.daripada buku,pakaian sampailah ke barang dapur dan sebagainya.

Anonymous

kan aku ckp xyah la study lg lek la.

perghhhhhhhhhhh ko mmg kaye....kalo single boleh aku masuk minang hahahahahahahha kaye kan hahahah haram gile

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates