Wednesday, August 25, 2010

Bila Enthusiasm di Skala Richter 6.53

Wednesday, August 25, 2010
Ke kelas physics 2 tadi.
dan si lecturer itu berkata,
"So today I'll pass up the worksheet n u may start to
work on the problem".

Mula2 jeling2 sekejap worksheet tu,
then belek2 pulak.
Selepas 10 minit...
"What the Fahrin Ahmad!"
"Subhanallah.Pehal susah sangat nih?"

p/s: Susah dowh soalan die.baru day 1.emm....
-----------------------------------------------------------
Semalam...
Excited sangat sebab hari pertama gua mula belajar kat sini.
Hinggakan bile tengah free takde kelas,
gua selamba je masuk kelas yang lain.
Rajinkan gua? (Siap dengar lecture sampai habis lagi beb)

p/s: Padahal ak silap tengok jadual.Kelas sepatutnya start pukul 11.
Ak gi masuk yang pukul 10 punyer.Nak keluar segan.So lepak sampai habis lecture.grr...

31 comments:

Yatre Hayati

hahaha...apa la what the fahrin ahmad !! selamat berfizik !

Kimie Hashim

yoyoyoyo..hehe..
phat..lama x dgr cter..sihat?
ko blaja ne ni?
*nasib baik tak melatah oh michael jackson ! haha..
selamat hari merdeka bro..

- ly -

rajen mu ni...
bagos2

'Athifah Markzzaki

bhahahaha~ boleh pulak silap masuk kelas~

;DD

bidadarihijau

kahkahkaha...tu la excted sgt!!!...

Nadia

haha salah masuk lecture. bazir masa je. ;p

Siti Noor Aminah

haha.rajin nak mampos pi masok kelas awal.sangat kagum lah.haha.

tiafazunia

kahkah!
sian lu weh!
nex time lu usha2 dulu weh!

fairyn

semngt gile tu smpai msuk kelas org len.haha.

Faarihin

hahaha.. cover baik punya.. excited sungguh nak masuk kelas yer.. (^__^)

ceksumolek's

hahahaaa.. cover malu la tu.. sbb tu stay jer dalam kelas :P

Unknown

haha..
lawak!

rabiatulpaid

haha
lu ni lawak r.
tak menahan sanggop dgr lecture laen segan punye pasal an.

farah

hahahahaha. aku salah masuk lab org haritu. selamba katak je kua. XD

Syida Shu

paling tak boleh masuk dengan fizik =='

enyheartsdiamond

hahaha.. kelakar pengakuan tu :))

F.

1) x per2 bersusah2 dahulu bersenang2 kemudian ..=)

2) moral: lps nih kene check timetable btol2 =D

Un Phat Lee

yatre hayati: ehe.dah itu yang paling sopan.doakan gua ye.A+ fizik. B)

kimie hashim: gua sihat je.Lu? perut tu dah ok blum? Gua belajar di Amerika Syarikat.

Un Phat Lee

ellinur: Ye2 terima kasih.(perasan giler ak nih.huhu.)

kimmy: Tu la pasal.Nak buat macam mane kan.Udah tersilap tengok jadual.

Un Phat Lee

bidadarihijau: dapat sedikit pengajaran disini: jangan over excited.ehe. XD

nadia: tau takpe.Gua dahlah tengah ngantuk time tuh.haih.Layan jelah lecturer tu membebel. XD

Un Phat Lee

gadis comel: haha.kelas gua ritu banyak sangat.so gua just tengok kelas kat mne je.waktu die gua abaikan ehe.

Tiafazunia: baiklah.Itu memang satu benda baru yang gua belajar aritu.Next time b4 masuk usha dulu kelas tu kelas ape.ehe

Un Phat Lee

fairuz izyan: haha.Kelas dabh betul dah.cume salah timing je.haisyh. XD

Un Phat Lee

faarihin: uish.cover mesti perlu baik.Kalo keluar segan en.So better duduk jelah kat situ.Bermanfaat jugaklah kan.Dapat ilmu baru.ehe. XD

aisumi chan: mestilah.ramai giler orang dalam kelas tu.Gua pulak asian.Kalo gua keluar confirm diorang cam gua sampai mati.ehe. XD

Un Phat Lee

diana: XD

rabiatul paid: haha.gua gi duduk sit atas sekali n pintu keluar ade kat bawah.Kalo gua keluar....haisyh.segan giler beb.ehe XD

Un Phat Lee

farah: haha.kire ko lagi gamble lah dari aku.gud2.huhu. XD

Un Phat Lee

syida shukor: takpe2 banyak lagi mende2 lain lu boleh amek.Sebab gua akui fizik memang susah.ehe XD

enyheartsdiamond: XD

Un Phat Lee

she is faza: lu memang best.summarize kan the whole story utk gua.

thnx 4 the motivation n the moral of the story. XD

f.

hahaha. gamble2 pun, sejam gak stuck kt situ. tsk T_T

Un Phat Lee

farah: mak aih.baik ko lepak je sampai habis macam aku buat.huhu XD

Anonymous

oke a tu salah kelas.. ko leh wat revision before kelas kau yg sebenarnye.. confirm A+

P/S: kalau hari2 kau salah kelas mesti lecturer kau dh kenal kau dah ahha

Un Phat Lee

Sheera: oit.mane ko tau ni?haha.Kelas yang ak salah masuk tu kelas Physics 1.Memang betul2 suruh ak prepare untuk physics 2 agaknye.ehe.

p/s: lepas ni nak sengaja salah masuk kelas.saje nak bg lecturer kenal. :P

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates