Saturday, December 18, 2010

Hangat! PhatLee ke Hollywood?

Saturday, December 18, 2010
Gua mula menceburi bidang lakonan ini semenjak daripada gua kecil lagi.
Contoh paling mudah bila gua terpecahkan pasu bunga mak gua...gua akan berlakon buat muka tak bersalah supaya kesalahan yang gua lakukan tak terkantoi dengan beliau...
"Mat,ko pecahkan pasu bunga mak ye?"
"Aaah mak".Sambil buat muka tak bersalah.         *Apekah...?

Selain berlakon...gua turut mempunyai bakat dalam bidang nyanyian...
Sebut sahaja Kapten Un Phat Lee.Mesti semua penghuni2 blog Saidina Umar akan kenal gua..Seorang Kapten rumah Laksamana yang terkenal dengan kenyaringan suaranya menanyikan lagu "lights off...lights off...lights off" tepat jam 11 pm setiap malam.
Bukan sekadar itu sahaja....gua juga pernah dinobatkan 'the best singer of the year' bagi tandas aras 2 blok saidina Ali mengalahkan 'the best singer of the year' pada tahun sebelumnya,M Daud Sengau yang akhirnya terpaksa berpuas hati ditempat yang kedua.

Kebolehan bermain alat muzik? 
Selain reti bermain congkak dan pandai memasak maggi gua turut berkebolehan bermain kompang menggunakan kedua-dua belah tangan gua.
Pendek kata..bila tangan kiri gua lenguh memalu kompang..gua akan switch ke tangan kanan.dan bila tangan kanan rase lenguh pulak gua akan switch balik ke tangan kiri .Begitulah yang akan berlaku seterusnya sehinggalah Mak Bapak pengantin sound suruh stop.

Jadi bersempena dengan ujibakat rancangan realiti televisyen  'Omaigod You Ade Talent ke?' Bakat terpendam gua ini telah dikenalpasti dan gua telah ditawarkan untuk mengikuti band2 yang terkenal di dunia seperti band 'Muthusamy','Mayatmu di bahu jalan' serta band 'Kusarung cincin di ibu jari kakimu' ke west coast(bahagian barat) Amerika Syarikat untuk mengadakan persembahan.

Ok dah cukup.Penat mengarut.Kembali ke cerita yang sebenar....
Esok gua akan mengikuti satu roadtrip bersama dengan member2 gua ke West coast Amerika Syarikat (Ke Texas,Arizona,Los Angeles,Las Vegas dan bla bla bla) Dan roadtrip ini akan mengambil masa selama tiga minggu.Lame pasal US ni besar dan kitorang travel naik kereta bukan helicopter.Jadi kira tiga minggulah lepas ni gua tak update blog? 
Itu gua tak pasti.Jika tiada kekangan masa.,ada tenaga dan yang paling penting ade internet connection di mana2 tempat gua beristirehat...gua akan update blog ini.
Ape2 pun doakan keselamatan perjalanan gua dan member2 gua yek.

Ok gua nak gi check balik doa menaiki kenderaan.Kang tak pasal2 esok gua terbaca doa masuk tandas.

"Kau Tunggu Hollywood!!!"


59 comments:

aliza zeke

wahh..nak g hollywood sehh.
moga perjalanan bejalan dgn lancar n selamat smpai :)

Irine Nadia

jgn lupe beli ole2..hak3

mira_nas

fuyoh.. bz la dia.. selamat berseronok!

BENA

pehhhh bes gile ko dapat g holywood . aku suke ko belakon ngn mak ko . belakon jujur abes . HAHAHA :)

take care ok tuk dlm mase 3 mingu ni . aku akan merindu mi pat lee .


KAH KAH KAH !!

Izzat Aziz

ah best dapat jalan tempat orang.. dengki2..haha

Cik SCC

waaahhh..
bestnyeee...nk itOt!!huhu..*sumbatkan diri lam bagasi dia*..(shhhhhhh,,takleh pekik2,,nnt dia taw)

ha..!
lg satu..jgn lupe ngucap skali ea time naik kapatebang tuh..hehe

Jeely jelly

woo.. best tu ! semoge selamat.. jgn lupe beli buah tangan ! :)

LynnAiza

fuyyyooo..hollywoodddd..bestttt kot!=)

Farah

Selamat bercuti . Have a safe journey . Insya Allah :)

IMANSHAH

jgn lupa kirim salam kat mahir zain..

eh mahir zain mana ada kat hollywood

Anonymous

wow hollywood!!
seronok!
have fun ya~ (:

mardhiah ismail (:

wauu sangat best !

Anonymous

ni yang gua marah ni. lu saja bagi gua jeles kan? duhh, kalau jumpa Robert pattinson kimslm eh. kalau jumpa la. hehe :)

Nadnod Azizan

best betul :)

anys-ann.

do take care yaw babe!

Myra Arshad

hukhuk. follow~ :P

syarifah radiah ibrahim

jangan lupa ole2 untuk aku ye

cimi

best gile jalan3.
have fun !
:)

Liana Azmi

best gilerrr wei 3 minggu round jelajah je keje kan C(:

ini best nye dapat blaja jaoh jaoh!

tiNtA sAnG PenCinTa..

itu dy mr. american..haha~
hollywood mari erk..(^^,

Afzainizam

★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
buat pembaca blog kami
http://firestartingautomobil.blogspot.com/
http://bukandoktorveterinar.blogspot.com/
★°°•.★°°•.★°°•.★°°•.★
Salam kunjungan salam ziarah…. Thanks kerana berkongsi story pada kami. Salam sebuah persahabatan salam satu perkenalan dari blog kami... Moga kami mendapat maklum balas dan respont yang baik dari blog anda...

hollywood tu ade tak macam pergi bollywood... woooo jumpa lahh artis cun-cun kat sana krim salam ye

Eyqa Lee

Nak ikot nak ikot !!

hamzah ian

gua nak pamela anderson satu

ILA HonEyBuNNy

take care.....jgn lupa baca doa...ehheheh

'Athifah Markzzaki

pergh~ pegi round US.. wooo... hehe.. kirim salam kat hollywood! ;)

Cik Akma

ikutann! *ttbe

Mashe

gua rasa cam nak ikut ja lu masuk pertandingan 'Omaigod You Ade Talent ke?'

hahahaha

A

waaa...hv a nice trip...:)

Ain Zulaikha

hahahahahaha.... sakit perut den..

Farra Zulkarnain

sayaa nak ikot !!! taniah dapat gelaran yang terbaik ^___^

ejat_laranista

wah!!!beznyee nak holiday kat hollywood..soo jgn lpew bli sourvenior untuk wa...hahaha

lolitasinta polkapolkie

na ole3 gk !

hee;DD

Nurul a.k.a Riko

Wowwweeeee! Beshnyer....nak ikut...nak ikut..nak ikut.

Drive safely yer! Looking forward nk baca yr new entry lepas nie.

Anonymous

uwaaaa. phat lee xde 3 minggu?
T_T.. gonna miss u.
smoge slamat pegi slamat balik
good luck. ^^

hanie

ni lu nk pergi hollywood bagai ni..ade passport ke idak? hahaha

Pinky Pixie

wala,
nk ikot, konpem2 da kne tgal. muahaha.
moga slmat pergi dan balik!

siti habsah

peh!!!! xajak pun.... ishk3...6t upload r byk2 gamba k....huhu

Kik0 ♥ QiLaH

arghh konon2 nak ngarut.
ceh. nak g West coast Amerika Syarikat ghupanye.

jeles. grr.

kak gebu nak ole2 dari HOLLYWOOD...

sempena besday kak gebu minggu lepas

kalau tak ada..siap ko dik...!


hehhehee

FarhanaFabulous

wah2 ! bukan maen beshnye die pegi sane..nk ikut !!!!

CikSpek

seronot lah kamu. safe journey ya bro!

Lovely Bella

untungg aaa!! dem bile aku leh gi bercuti nih.. hehehe

Phantom

Gila besttt !!

best best best

selamat berJOURNEY >

Nor atau Nad

aku tak tau nak percaya ke tak.
kalau kau tipoo siap(!)
nway sila bawak ole-ole
*even aku x pecaya sangat ole-ole mau ada..ekeke

✿ismi:Nauratul Nadiah✿

best gilakkk!
ikutttt!huu~

Anonymous

perghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

gile lahhhhhhhhhhh

dems aku dengki gile

btw main kompang 2 belah tgn tu superb!!!!!! hahahah haram gile

KAK RAINBOW

kalau pi hollywood jgn lupa daku ye. bawak daku berjumpa julia robert. ececeh

Faarihin

wah.. bestnya.. slamat bercuti phatlee.. jumpe tom cruise.. sila2 la kirim salam.. hahaha..

ijat_asni

nak ekot !!!!

Miss Tasantek

ko memang pelakon terhebat..sebab ...sebab...adieh...macam mana nak tulis, sebab ape eh??
gua lupe cane nak taip "poyo"..
erm...aish...
cane gua nak taip lu poyo eh??
aisey :P

Unknown

wahh seronok!! kem slm kt papan tande hollywood tu! hahaha

Ain Atika Zailani

wahhh seronoknya.....!!! tahniahh...

Syida Shu

Omaigod You Ade Talent ke?

hahah nak masuk show ni pelissss :P

ainnina

semoga selamat pergi & selamat kembali.... :)

apdm

salam


wah wah wah wah


hilang kata-kata :)

Aleen Aiden

wa pon nak bukak doa lah macam nih.supaya lu terbukak ati nak bawak wa skali.

Linlin

maustautin hollywood dh lee ni..

KNS

Kim salam la ye kt sape2 yg single tuh..mengidam org putih ne ..ngeh2

Ada Sya

untung bdn.. best2

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates