Monday, September 27, 2010

Love is Cinta

Monday, September 27, 2010
Busy sikit minggu ini.Anak2 dah nak start bersekolah,bini tetiba demam,
kucing gua pulak buat hal pegi buntingkan arnab parsi jiran sebelah.
Haiya.Manyak betul masalah.
Hope korang tak percaya mende2 nih sebab gua tipu je tu.ehe

Kembali kepada topik asal.
Apakah itu Love?
Anonymus "Cintalah bongok.Ko reti ke tidak tengok kamus nih?"
PhatLee "Owh yeke? tu bukan cokelat ke?"

Bak kata Ustaz  Kazim Elias
Cinta adalah penyatuan dua hati menjadi satu.
Tapi bagi gua CINTA adalah movie arahan Khabir Bhatia yang kakak2 gua tengok kat rumah.
Sampai dah nak tido pun meleleh lagi air mata diorang teringatkan 
Jack yang mati tenggelam kat dalam iceberg tu.(tu bukan titanic ke?)

Adelah gua baca kat facebook status2 cinta daripada member2 gua contohnye:
"Arnab tu dah beranak belum?" (owh silap.bukan ini)
"Oit,dah siap homework roger aku ek" (eh2, bukan jugak)
"Mat, online skype jap.Mak nak cakap"
arrrgh....tak jadilah nak cerita 
gua lupelah ayat tu.

p/s: Korang pernah bercinta tak?share lah story korang kat sini.
Nanti boleh gua compile kan sekali buat novel.(Iyolah tu)
------------------------------------------------------------------------------------------
p/s: tak dapat nak lepak blog korang sebab gua memang buzy minggu nih.

26 comments:

mira_nas

huih.. mira dapat rasakan definisi cinta kamu hebat nih,sampe susah untuk diungkapkan

Ieeko.

Aha penahhhhhh. dua tahun lepas. dia punya seksa tu sampai skang single lagi derr! hehe ;PP

Mashe

novel??? laku ka kalo nak terbit???
:P

Zulfadhli

aku lebih suka mengatakan cinta itu coklat macam yang kau dok katakan tadi tuh :)

Deslim

Love is Cinta
Phat is ______ (fill in the blank)

a. In Love
b. Handsome
c. Loved

hehe~

CikSpek

kisah cinta?? hm,tak terungkap dgn kata-kata.

anys-ann.

sadis giloooo. sampai gua dah serik!

Unknown

haha..tetibe je post cinta nih..:P

'Athifah Markzzaki

kau dilamun mee cintan ke bro??

hehe..

tak perlu bercinta dengan manusia kot.. baik kau bercinta dengan apple kau tu.. lagi syok.. ;DDD

hamzah ian

apekejadah???

ajim

lu dh wat otak wa serabut dgn cinta hinggakan perut wa mahukn cintan..tahniah tuk lu..

IMANSHAH

cinta tu bengong..haha

Pinky Pixie

cinta itu buta. jom kapel. muahaha.

jiran rumah

sengal gile amek ayat aku en.tp x kisahlah,lepas ni dh siap homework roger aku lg.

Wanie-san

cinta itu membunuh!
hahaha
nak mencari yang betul2 setia mmg susah..
cintaila org yg mencintai kita..ceh! hihi

Un Phat Lee

amira: tau takpe. :P

leeko: iyakah? relaks2.

Un Phat Lee

sitimashitahsaidin: tak gua rasa.haha.

zulfadhli: wah.bagus2.kita satu kepala.satu malaysia. (errk?)

Un Phat Lee

deslim: E.semua jawapan di atas. ehe XD

hanie saad: panjang benar kisah cinta lu nih.berapa kali lu clash nih?ehe XD

Un Phat Lee

anys-ann: relaks.gagal sekali tak bermakna gagal selamanya.ehe XD

camar putih: ehe B)

Un Phat Lee

kimmy ai: takdelah.saje je ngarut.tengah boring arituh.ehe XD

hamzah ian: apebendanya? ehe XD

Un Phat Lee

ajim: haha.tahniah jugak kat lu sbb dapat cintan.

imanshah: sungguh pahit cerita cinta lu nih.hehe XD

Un Phat Lee

pinky pixie: wah.cam best je. ehe XD

jiran rumah: baiklah XD

Un Phat Lee

wanie-san: wah.lu kena selalu buat solat istikharah ni.baru nanti dapat yang betul sesuai.ehe XD

masturah mj

klakar nak gelak kuat2lah..bce entry ni...hahahaha....bleh plk..cmtu..ye...love is cinta..filem khabir bhatia..tu..haha....

Un Phat Lee

fatinmmj: B)

Anonymous

this is just so great! and wonderful =)

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates