Friday, September 10, 2010

sambut raya di Medan Perang

Friday, September 10, 2010

Kepada member2 yang mengenali gua,
sorry andai gua pernah sakitkan hati korang secara sedar ataupun tidak.
Kepada member2 yang perasan makun die kena ambik, mintak halalkan jugak ek.
Kat saper lagi korang nak kongsikan makun2 tu kalo tak kat member2.ehe.

Dan kepada sesiapa yang rase die tak puas hati dengan gua,stop2 lah rase tak puas hati tu.
Gua manusia jugak macam lu,tak boleh nak puaskan hati semua pihak.

Kepada para blogger,stop2 lah berblogging untuk beberapa hari ni.
Laptop korang nak cuti jugak raye nih.ehe.

Kepada awek2 kat luar sana,nak cross jalan nanti baik2 ye.
Kurang sorang awek gua kalo ade yang kene langgar nanti.
Dan kepada brother2 kat luar sana pulak, lu boleh jaga diri sendiri gua rasa.

Kesimpulan: Selamat Hari Raya.! XD

14 comments:

XIII

selamat hari raye palee!!!
maaf zahir & batin..

btw, nice song by senario..hehe

'Athifah Markzzaki

selamat hari raya~ ;DD

btw, makun tu hape?

gReeN iS pEAce

makun tu mesti makann..
haha..amek je,rasenye jason tak kesah..haha

sekeh kepala jason

j

oit. amek ape doe. name ak disebut lg? terasa femes plak.

selamat hari raya sume.
maaf zahir dan batin.

sedih doe.

mira_nas

mira nk cross jalan nih.. tolong tahan semua kereta tu.. hehe
selamat hari raya

INTAN SOFIA

esok leh melntak puas2.hoho

BENA

xpe3. nati len kali kasi rehat laptop nih
haahhaha~

Un Phat Lee

apek: selamat hari raya jugak pek.maaf zahir dan batin XD

kimmy: selamat hari raya.

p/s: makun tu maksud die makanan

Un Phat Lee

annagreen: iyolah tu.huhu. XD

jason: selamat hr raya jugak. XD

Un Phat Lee

hamzah ian: XD

amira: gua dah tahan dan,lu pulak apsal tak crass jalan tu? haih. XD

Un Phat Lee

intan sofia: yea XD.selamat ber'enjoy'! XD

ribena.ilina: haha.sukahati lu lah. XD

gReeN iS pEAce

ouh,jason2 =.=

kata kila

selamat hari raya paleee..nak duit raya.haha

masturah mj

uit..phat lee...sorry.late..rsenya..ade bpe hari lagi raya..kan..wish..selamat hari raya,maaf zahir batin..heheh

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates