Tuesday, September 7, 2010

bace slow2,cerita suspens ni. Part 2

Tuesday, September 7, 2010
sambungan kepada Part 1.
member2 gua terperanjat bile tengok minah2 salleh masuk ke
rumah kitorang tanpa segan dan silunya.
"Bila mase pulak rumah ni organize kenduri tahlil?"
persolan yang bermain difikiran masing2.

nak dipendekkan cerita.
Diorang sebenarnye tersalah bangunan.Haha.Apelah.
Sebelum diorang keluar sempat lagi tu snap gambar rumah kitorang.
Takpe2 kitorang tak kesah.
Rumah bebudak Imam Muda semestinye perlu menjadi rumah contoh.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Satu lagi cerita baru:
cube korang tengok pic kat bawah ini...



Okeh ini adalah ruang tamu gua.Macam biasa rumah bujang memang bersepah.
(tak nampak sangat pun.tapi gua saje nak kantoikan.ehe)
Datuk Fadilah Kamsah mase bujang2 dulu rumah die macam ini jugak.
So hal ini memang korang pun tak boleh dipertikaikan.
Tapi yang peliknya cuba korang tengok pompuan yang tido tu.Haa...pelik kan?

jeng...jeng...jeng

p/s: lagi sekali gua buat macam ini.
Sape rase nak baling BMW or nasi kerabu daging kat gua.silalah.
gua sambut dengan tangan yang terbuka.ehe 

20 comments:

Anonymous

layanlah.x halau?

Wanie-san

saje nak wat suspen lagi kan??
ketuk kang kepala hang!haha

ribena.illina

arhhhhhhhhhhhhhhhhh..lagi tergantung cte. ko suke makan nasi kerabu yeeee? nah2. aku xmo baling. hahaha`

Kimmy

aku baling sate kerbau kat kau.. nak?

har har har..

suke saspen2 ni ye..

Nor Liyana Mohamad Rosly

haih semua nak jadi imam muda ni. rumah dak2 melbourne meng, farid pon imam muda jugak. bagus produk inti semua ye. huhu. selamat hari raya kat sana pali ;)

tiafazunia

baek baling batu besarrr.
mau ?

gReeN iS pEAce

haha..drunk?

ajim

cet jgn wat aku hlg sano bln pose nih..kang x braye lak aku sbb pose x ckup..har3..

Un Phat Lee

anonymus: nak halau cmne dong.udah dia tidur di situ.nak angkat...haih.kang dituduh ... lak.ehe XD

wanie: terima kasih.itulah konsonan yg gua nanti2kan drpd lu.ehe XD

Un Phat Lee

ribena.ilina: yea.TQ.terharu gua.rase macam nak tido je(takde kaitan) ehe. XD

kimmy: woo.saje je lu en nak bagi gua jeles.sate lembu woo...hoho

entahlah semenjak 2 menjak ni ske plak mende2 suspen.ehe XD

Un Phat Lee

nana: wah.gud2.imam muda cawangan us baru nak ditubuhkan ni.huhu
selamat berhari raya disana jugak XD

Un Phat Lee

tiafazunia: wah.boleh jugak.terharu gua dengar lu ckp camtuh.ehe :PP

annagreen:yup.tepat sekali.10 bakul durian utk anda.huhu XD

Un Phat Lee

ajim: lek2 bro.makan ubat banyak2 nanti lu cepat sembuh.(ape ak cakap ni?) XD

Syida Shukor

haha kejap , confused haha

gReeN iS pEAce

haha..bak meh sini..mcm la kat sana ada durian..

rabiatulpaid

memandangkan dah nak raya.
wa rasa nak baling je bomb,meriam segala stok-stok yang wa ada.
haha.

amira

selamat dia tidur kat situ... rasa macam maw letak cili padi dalam mulut awak.. wakakaka

hamzah ian

ngeh2..

Un Phat Lee

syida shukor: lu konpius ek.wah...complicated cte gua nih.ehe XD

annagreen: aahlah.takdok.anggur banyaklah.ehe XD

Un Phat Lee

rabiatul paid: wah.TQ beb.terharu gua. XD

amira: boleh je.bak sini cili :P

hamzah: eheh2. XD

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates