Sunday, July 4, 2010

PSP lesson for dummies

Sunday, July 4, 2010
Spe sni ade psp?Sila angkat tangan!
Kuasa ape korang pakai ni?gua x nmpak .Serious x nmpak.

Buzz gua kt chatbox tu nnt. :PPP

Okeh arini gua nak share 1 lesson kpd pemilik2 psp or kpd sesiapa yg nak beli
psp.

"jgn upgrade psp korang sesuka hati!"

x blh main game pirate nnt baru tau.
Nak ke korang spend rm100++ utk satu game?
x berbaloi beb.Pirate punyer br rm2 per game.
Kalo game PS3 xpe jgk.Graphic die mantap dan game die
byk yg best2. B)
-------------------------------------------------------------------------------------------------
alkisah gua dan psp...

actually gua sndiri tlh terupgrade psp gua thn lps. B)
dah jadi mcm ni baru rase nak like group kt facebook tu:
"I wish life had an undo button" :P
tp nak bwt cmne kan.hadap jelah.
bak kata pepatah "Sesal dahulu pendapatan,sesal kemudian padan muka". :PPP

Mula2,gua bajet nk downgrade sendirilah
tunggu punya tunggu dah 9 bln dah.Masalah masih x setel2.
So ptg td gua hantar psp tu kt kedai.
Agak2 korang brape lme mase tauke tu amek?
5 minit je beb.hahahadoi. B)

Conclusion: Masalah akan dpt diselesaikan dgn segera jika anda serahkan kpd yang pakar. B)
























Gua br download full version game ni.Metal Gear Peace Walker.
(hnya gamers sje yg tahu betapa bestnye game Metal Gear ini B) )

Okeh,gua nak smbung blk main game ni.So adios amigos. B)
----------------------------------------------------------------------------------------
B4 that,New song update.
daripada Dadali bertajuk Disaat Aku Mencintaimu.
Download link ade kt sblh kanan ni.Lets Cekodok now. B)

18 comments:

hudhud

i tkde psp lgsg hahaha.

eh btw, cari lagi lagu indo byk2 i sukaaaaa :D

Un Phat Lee

hudhud: x minat main game la nih.haha
Nk byk lg?xdehal.selalu2lah menjenguk kemari. B)

xaty

eh..kita sama kes la..LOL..betol2 mcm ni gak dulu..terupgrade dari umd.siot je rasa.pegi forum sana sini,ingat mcm senang nk downgrade balik.kena ad pandora batt la,itula inila.. last2 anta kt kedai lowyatt..terbang rm40+games. tp xpelaa,better than pegang psp yg xde game cso@iso,kan? haha..

Un Phat Lee

xaty: btl tu.cso@iso game adelah nyawa psp.gua pun sme gklah dlu.adelah blajr2 gak bwt pandora batery n magic memory stick.tp hampeh.x jd.hahaha. B)

xaty

as u said, "serahkan kpd yang pakar". senang cite,kan? lol ^.^

Un Phat Lee

xaty: btl3x.x reti xyah nak memandai.lain jd nya nnt.hehe. B)

semut lelabah

xde psp juge.. :P

Un Phat Lee

hapiz: xpe.psp bukanlah 1 keperluan.hanyalah kehendak sje. B)

yayahidayah

tuhlah len kali jgn men gedegah jew..serah pada yg pkar!hhehehe!

Un Phat Lee

yayahidayah: tau xpe.xpelah experiance is the best teacher. B)

Hidayati Farhan

alohhh, nak PSP x dpt2 smpai skang. I lyn wii je skang neh. hukhuk

Un Phat Lee

poyaty: xpe wii pun layan jgak,gua suke yg game boxing n bowling punyer.blh main smpai peluh.huhu B)

ijat_asni

baek
baek
tidak akan meng-upgrade PSP itu

Un Phat Lee

ijat: yeah.finally i met a person who owned a psp.huhu.Apelagi jat,metal gear lah jom. B)

farah

sy x pernah ade psp:)lagi best tgk tv..hehehehe

Un Phat Lee

farah:Pompuan bese tgk tv je.jarang jumpa yg main game.hehe B)

akuvision

saya personally kene upgrade psp, sib baik ada internet, godek2 dekat tiga hari tanpa tidur barulah setel, CFW memang berbaloi

Un Phat Lee

akvision:U made a right decision.Kalo nak upgrade blh,tp software tu msti kene CFW bukan OFW. B)

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates