Saturday, July 31, 2010

luang masa bersama keluarga

Saturday, July 31, 2010
Tinggal seminggu sahaja lagi gua kat Malaysia nih.
Jadi masa2 akhir ini perlulah digunakan
sebaik-baiknya bersama keluarga.

so pagi tadi gua lepaklah dengan mak gua.
"Mat,ko nak pegi kat negara orang nanti mak hanya nak bekalkan
kamu dengan 1 benda sahaja.InsyaAllah kamu akan sentiasa dilindungi."
Mak gua bagi kat gua buku tafsir Al-Quran.

p/s: Toucing beb.Rase macam nak masuk Imam muda je bile balik
Malaysia nanti.
-------------------------------------------------------------------
Adik beradik gua takde.
Semua pegi kerja.
So gua lepaklah dengan anak sedara gua,Afiq.
"Chu, satu tambah satu bape?"
Gua. "sebelas"

Gua lagi. "satu tambah kosong berapa?"
Afiq. "Sepuluh"

p/s: lu memang bijak macam pakcik lu jugak.
-------------------------------------------------------------------
then gua borak2 dengan member gua,Tutu.

"Aku nak pegi sambung blajar ni Tutu,nun jauh di sana.
Lepas nih tak dapatlah kita jumpa lagi ek.
Lu jangan sedih2 pulak.Kalo ade duit nanti,next year gua baliklah.
Tapi lu jangan lupe,jogging tiap2 petang.Badan lu dah montel dah gua tengok."

p/s: Apelah nasib dapat member bisu.Takde respon langsung.Haih.
Btw,Tutu adalah hamster gua.
---------------------------------------------------------------------
p/s: berlari kencang sekencang-kencangnya tuk merangkai mimpi cinta dan harapan.
- tema untuk perjuangan kita selepas ini,wahai rakan2. B)

21 comments:

Peeka Syuhada

Tutu.. my late tortoise ~~.

ceksumolek's

nnt sape jaga tutu?? nway lpas nih on9 ke idak??

Un Phat Lee

shafika: loh.Xpe,ikan kat rumah gua banyak nih.(apa kaitan ikan dan kura2? Damn XD)

Un Phat Lee

aisumi chan: macam biase,mak gua yang jaga.ehe.
Emm,minggu ni n next week gua busy skit.so mybe tak on9 sangat. B)

aya

syg tutu. ahha. eh smbg blaja mna ?

'Athifah Markzzaki

yeah.. mmg masa2 terakhir ni la best kalau nk keluar ngan family ker.. dating2 ngan parents.. ;DD

Un Phat Lee

ayaa alyy: sambung ke negara obama. B)

kimmy: yup2.gua tengah cube memanfaatkan masa yang ade ini. XD

anys-ann.

alaaa! dah rarely on9 ke? nk baca ur blog! :'( btw, u study apa act?

Un Phat Lee

anys-ann: gua akan update jugak blog ini kalau ade mase.ehe. XD
gua study mechanical engineering.

e.l.i.z.@

hahaha tetiba dpt tafsir quran nk jadi imam muda pulak :P

adoiii ckp ngan tutu, mmg la x respon

lg seminggu ek? syiokkk nyeee..
masters ke phd?

87

g stadi mane...?amerika ke...?

Un Phat Lee

eliza: yup.tinggal seminggu sahaja lagi.Wahai akak Master,gue pegi ni nak setelkan degree la.ehe. XD

ella: hye ella.yup2.ke amerika. B)

IntanBerlian

huhu bengong.setiap kali baca entri ko rasa mcm nak gelak.hm bijak betol ko.ajaran sesat kat ank buah huhu

btw ko nak pi mane luar msia?

cikCOKLET:)

BASYAHHH!! ^^

Un Phat Lee

intanberlian:hehe.emm nak sambung ke united states. XD

cikcoklet: TRIMAS! XD

ceksumolek's

oh ohh.. kalo tak on9 for sure rindu :P

Un Phat Lee

aisumi chan: terharu gua dengar.rase macam nak maggie dalam baldie je.hahah. XD

masturah mj

goog luck ya..bro...
lu mmg bjak..la..mcm chu..tu..huhu

fatinmmj

Un Phat Lee

fatinmmj: huhu.thnx. XD

saloma

hie hie,,,gud luck yer...

Un Phat Lee

faten: hihi. thnx XD

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates