Saturday, July 24, 2010

Misteri baju raya

Saturday, July 24, 2010
Puasa pun belum lagi,tapi baju raya gua dah siap dah.
Actually gua yang mintak kat mak gua dulu...

"mak,b4 amat fly,amat ingat nak baju raya satu".
(ayat nak macam dalam drama je)
Itu benda first gua mintak.
Sebab dah 5 tahun gua beraya pakai baju yang sama.
Sedeh en? XD

Relaks2.
Nak kate takde duit,hamster gua tiap2 hari makan twisties.
Kadang2 gua bagi die minum 100 plus lagi.
Amek ko record terbaru die:
8.32 minutes non-stop running kat hamster-wheel tu.
haa..kan dah melalut.Damn.
Sambung cerita balik....

Paksaan? ade je.
Mak gua. "Mat,nak raya dah ni,pegilah beli baju raya tuh"
Setiap tahun ayat yang sama.
Orang datang nak ukur badan pun gua tak layan.
Inikan nak pegi beli yang dah siap kat shopping2 complex tu.
Gua pun tak tau pasal ape boleh jadi macam ni.
Misteri kan? XD
-----------------------------------------------------------
p/s:asyik2 korang dengar laki je yang nyanyi kat sini.
So gua dah rearrange playlist gua.
Gua letakkan beberapa lagu drpd penyanyi pompuan.
mari kita dengarkan ape diorang nak ckp... B)

P/s:luggage.jap lagi gua pegi beli.
Gua nak amek 28inch punyer.
(boleh sumbat hamster dengan anak sedara gua sekali.
Mmg nice.) XD

11 comments:

ceksumolek's

hahaa.. agk jugak laa misteri tu.. eh ehh.. ada hamster? nak tgk? sumi minat hamster.. tp blm berkesempatan nk bela lagi.. stakat kura2.. ikan.. kucing.. tu dah biasa dah..

p/s>> kalo masuk page nih for sure berjam jam.. sbb sambil layan lagu.. tQ

mira_nas

cepatnya nak beli baju raya !!
xpe..ok la tu..beli sikit

hehe..sy dh bli kasut raya dah..

Anonymous

ko bawak anak sedare ko wat pe.
wat hbs beras je nanti.

dah bli beg bgtaw aku. XD

Un Phat Lee

aisumi chan: haha.gua nak amek gmbar hamster gua td.tapi die malu2 plak.haisyh.
Ikan banyak gak kat rumah gua nih.Ade 3 akuarium+1 kolam.Kalo lu nak makan ikan.roger2 lah gua.hahah. XD
p/s: lu nak lepak satu hari pun gua x kesah.Thnx sbb selalu menjengah kemari. XD

amira: dah siap dah baju raya gua.XD
Lu dah beli ek kasut raya? tu baru satu.Gua tau lu sure beli lagi lepas nih.paling kurang 3 pasang.tu x ? XD

jaja: cancel2.tak jadi bawak.Overweight nanti.Berat die sorang je dah 30kg.haha. XD

btw.ni jaja mane?tak tercapai dek akalku. XD

Zya Amalis

lawak laa baca post nie...hamster gak femes...tapi nape 5 thn pakai baju same? musykil nia..ha3..

Un Phat Lee

acik amalina: tu yang misterinya tu.gua pun x tau sebab ape. XD

semut lelabah

hamster ko macam cool je.. hahahah

zuana

wa tiap hr bkk blog lu la derr... besh =)

Un Phat Lee

hapiz rahman: bukan setakat cool beb,hensem lagi bergaya wa cakap lu. XD

zuana: gua rase macam nak makan roti cicah nutella je dengar lu cakap mcam tu(takde kaitan).Terharu beb.
(T_T)

Yatre Hayati

tak beli lagik ke luggage tuh?

Un Phat Lee

yatre hayati:dah2 dah beli dah. XD

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates