Saturday, July 17, 2010

Preparation B4 flying without wing

Saturday, July 17, 2010
Jangan lupe bawak perencah nasi goreng.
Gua tak nak ade yang emo tak beragak
sebab tak dapat makan Nasi Goreng Kampung nanti B)

Dengar kobarnya Serunding xleh bawak.
Sebab benda tu berdaging.
Damn!
Tak bermaknalah raya gua tanpa serunding.
Selamba jelah bawak satu.
Declare it as computer device.(boleh la pulok?) XD

Dengar kata stationaries kat sane mahal
n baju2 kat sane murah2 lagi branded.
So, yang ini...lu orang pikirlah sendiri. B)

The most Important thing.
Jangan lupe bawak diri sendiri.

Jangan sampai barang2 semua dah ade dalam beg,
Family,hubby/binny,sanak-saudara,sahabat handai dah stanby kat KLIA.
Korang pulak boleh lepak2 lagi ngan member kat KLCC. XD

Kesimpulan:(DAMN.Pehal cerita ni sedih sangat?)
Korang dah boleh start packing.
Gua nak sambung citer Cinderella's Sister ni balik. (TT)
-------------------------------------------------------------
p/s: Buatlah persiapan yang secukupnya dalam waktu yang serba singkat ini,
supaya kita tidak menyesal dikemudian hari;
seperti kata pepatah,sudah terkentut baru nak terngadah. XD

16 comments:

semut lelabah

ko nak sambung belaja kat mana? good luck!

rammyd

nakpergi mana? itot!


natham pancut sperma

Affan Ruslan

fly mne bro. hehe

kuyam

huhu..xbrape nk paham entry ni...u nk fly eh?

Amir

Malas dowh nak pikir sume 2
macam awal je lagi haha

velasrizal

sayangnye xdpt bwk seduring..

Wanita Tidur Lebih Lama Dari Lelaki ?

ceksumolek's

nk terbang ke mana? packing last minit biasa lah tu.. jgn ada yg tertinggal sudah..

K I L

HAHA, ked pon layan gak cinderella sister ni..
erm,ape yg sedey sgt owh..
cheers babe

cuba ni wujud lagikah lelaki baik kat dunia ni

masturah mj

take care ya!! all dabest!!

sillyloo

ko nk gi maner bro......kirim kasut,baju n sluar complete semua skali ok ?:p

Un Phat Lee

hapiz rahman: ke usa bro.Thnx B)

rammyd: g usa.jomlah ikut gua.p book tket flight cepat!. huhu B)

affan ruslan: ke usa bro. B)

kuyam: x paham ek? agaklah.Kengkawan gua je kot yang leh paham terus.Orang lain kena baca 2 3 kali jugak.huhu.
aah nak terbang. b)

amir: ek eleh.Yolah tu.padahal barang2 banyak ko dah beli.Aku luggage pun belum lagi.huhu. B)

velasrizal: xpe2.gua try bawak sikit.Kalo x lepas, tak pelah.at least gua dah try. XD

aisumi chan: ke usa miss.xpe kalo gua tertinggal barang.Confirm kawan2 gua yang lain ade bawak.Sebab gua dah ingatkan diorang kat sini.huhu. XD

ked: memang sdeylah citer tu.The Rock kalo tengok pun,confirm boleh berair jugak mata. XD

fatinmmj: thnx B)

sillyloo: boleh je.but pitis lu kena kasik lah. XD

fairyn

wahh,,sronok lak tgk korang dh nk fly..:) all the best!

Un Phat Lee

fairuz izyan:our time has come.thnx! XD

Wanie-san

study elok2...ade rezeki kamu...my bro last2 xdpt fly g aus.frust tertonggeng.sambung kat monash m'sia je..:)

housemate

apehal affan ruslan leh commment cni plak? lol.

weyh. kena bawak ape lg? nanti roger eh. beg ak kosong lg. hahahaha. mahu tumpang?

Un Phat Lee

wanie: Baiklah.study leklok.Thnx. B)

housemate: ni mane satu housemate nih? Probability:1/5.Susah gaklah ak nak identify cmni XD

affan ruslan tu member ko ke?Tu member blogger ak la... B)

emm ak rase kat fb dah ade dah list barang2 nak kena bawak.cube ko check page bell.Bab2 nak tumpang tuh,nanti dululah.Barang2 pun belum beli lagi. XD

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates