Friday, July 16, 2010

sandwich cicak

Friday, July 16, 2010
lapar.
Gua capailah botol Nutella td.
Biasanya botol bila dipegang rasa keras,
tp yang ni gua rase lembek.Kenyal2 gitu.
Baik2 gua lepas je botol tu.
Seekor cicak lari macam lipas kudung.
Rupe-rupenye cicak yang gua pegang tadi.
Nasib baik cicak tu lari.
Kalo tak dah jadi sandwich dah tadi. :P

------------------------------------------------------
Semalam gua marathon 2 movie sekaligus.
Despicable me.
Review: Lawak giler citer nih.Gua paling ske menatang kecik kat dalam gambar atas nih.
Macam2 perangai.Paling tak boleh blah bile diorang ni buat kerja bodoh;
duduk atas mesin photostat,photocopy punggung,
pastu gelak2 bile tengok gambar punggung masing2.LOL XD

Rating: 8.5/10

Inception


Review: Agak pening sedikit cerita dia pada awalnya.But lama2 dah paham.
Cerita ni memang stylo.Latar tempat yang digunakan dalam cerita ini ialah:

1st,Alam nyata. 2nd Mimpi. 3rd Mimpi dalam Mimpi.

4th Mimpi dalam mimpi dalam mimpi
(Gua pun confuse bile bace balik.)
Kepada yang dah tengok.Ending citer tu,
Leonardo Dicaprio masih lagi bermimpi kan? B)

Rating:7.5/10

15 comments:

mira_nas

fortunately.. klu x ley jadi cicakman!!

e.l.i.z.@

euww cicak! mcm cite Lagenda budak setan la plak :P

tingin nk tgk inception tuh..pening ek? nnt nk try tgk la camne tahap pening tuh ekekke

diraja22

dgn cicak pun berhajat ke..

FTN

ending tu tak sure..sebab dia cut masa gasing tu masing spinning..tak pasti dia jatuh ke atau keep on spinning..

tapi macam bermimpi jek..

aku tulis ni pun tak pasti dalam mimpi ke tak..hahahaha

Un Phat Lee

amira:tulah menyesal gua lepaskan botol tu.kalo x dah boleh jd dah cicakman.hahaha. :P

eliza: Lagenda budak setan?ade scene makan cicak ke?(x tengok lagi cite tu)

inception tu ok je.not bad.but kena fokus.mybe sbb gua letih kot sbb tengok 2 movie sekaligus. B)

diraja22: haha.xdelah.geli beb.uweekk. B)


diraja22:haha.xdelah.sje je.geli beb.uweeekkk. B)

Un Phat Lee

faizal: haha.psycho gak ko ni.

tulah gua rse macam gasing tu nak jatuh.but belum sempat nak jatuh,scene tuh dah tamat dah.

gua pun rse macam tengah comment blog ini dalam mimpi. B)

Edda

sandwich cicak?? wow.. bleh jadi cicakman ler nieh..=)

Un Phat Lee

edda: haha.lets see after I catch that lizard. :PP

Afe Oth

yuuuuuu.
aku bole nanges kot kalau tepegang cicakkkk.

Un Phat Lee

afe: mak aiii,smpai nanges.kalolah ko ade kt tempat ak time tuh,ak leh bayangkan dah apa yang berlaku.haha. :P

Un Phat Lee

HAMZAH IAN: Soryy bro.masalah teknikal.gua boleh pulak trsilap klik.Terdelete trus comment lu.huhu XD

Best2.But pay attention la.kalo tak nanti boleh lost. B)

ceksumolek's

hahaaa.. baca aje pasal cite yg the 1st one pun kelakar.. kalo tgk sndri sure gelak habis..

masturah mj

bace sinopsis die..mcm bst ye...cter tu...bile agknye...nk tgk..huhuh....rse nk study how to dowloade movie..(ohh..kunonye..saya..hahah)

Zulfahmi Abidin

daripada analisys yg fahmie buat..fahmie rase dye still mimpi.sbb sbelum ape2.dye da tersadar..then anak dye setelah bertahun2 pon masih kecil.nie bermakne...dye still mimpi...tapi yg penting mase dye cut gasing tgh pusing tuh.ayat nie yg keluar dari mulut fahmie "arghh...fucking movie"..then fahmie tepuk tangan.hehe

Un Phat Lee

aisumi chan: tau xpe.Sakit perut gua.Serius lawak.G lah tengok. B)

fatinmmj: memang best.P lah tengok kt panggung.Kalo download citer2 baru macam ni nanti tak puas.Sbb kualiti gambar dan suara yang kurang baik. B)

zulfahmi: Ending yang sangat misteri.Mybe ade sambungan nyer kot. XD

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates