Sunday, July 25, 2010

Perempuan siap lambat

Sunday, July 25, 2010
Perempuan memang siap lambat ek?

Korang takyah jawab.
Itu memang common sense.
Anak sedara gua 6 tahun pun tahu.
Ustaz gua selalu cakap kat sekolah dulu
al fitnatul ashaddul minal qatl.
(takde kaitan.tetiba gua teringat balik benda nih.
Ustaz,lu memang power.)

Gua cerita benda ni pasal
petang tadi.
Mase gua tengah busy menangis tengok
citer cinderella's sister tetiba kakak gua.
"Amat,cepatlah siap.Kate nak pegi beli luggage"
Gua. "Alah.Ko siaplah dulu.Orang siap sekejap je"

30 minit selepas itu...

Akak gua siap semua.
then mase die tengah makeup2
"Mat,orang dah nak siap dah.Ko mandi pun belum.haisyh"

Gua capai seluar jeans gua.
Pakai.
"Tadaa.dah siap dah.Jom".

Haa...korang tengok.beza orang laki ngn pompuan.

Kesimpulan: Lelaki.Lu kena paham pompuan.
Perempuan.Cepat skit make up tuh. XD
-----------------------------------------------------------
p/s: Gua seriously tak tau ape kebendanya nuffnang tu.
Nampak macam cool je menatang tuh.So gua pun letaklah.

p/s: Gua dah beli luggage. XD

47 comments:

zhrhtoodem

hahahahahhahaaahaha.kang tak cantik kang tanak jalan sama2 pulak

Unknown

sy siap cepat~~

Ms. Qhayal

tu dia..bersiap sampai setengah jam. berjanggut woo menunggu! biasalah pompuan...

ceksumolek's

finally! beli jugak luggage tu.. hehee.. siap2 lama tu biasa lah.. pempuan nk pakai bedak lagi.. gincu lagi.. pkai tudung *bgi yg pakai (sbb tu lama) penampilan tu penting..

Anonymous

tepat sekali!
laki simple je sarung jeans.
sarung selipar. jalan.

pompuan?
too much to be listed. =.="
no offense. pompuan paling simple pon. akn amik masa lama.

hamzah ian

betol2.. same je lu ngan gua.. tp ade jugak jenis awek yg tak kisah..

Bayang Aleya ----- NoMaisara

der.. mmg gtu la der.. wa kalau nk kuar, wa pastikan wa siap2 lincah, pasai bile husband wa dh start capai seluar die, wa gelabah giler der..
seyes.. mule r makeup wa sblh merah sblh biru~

ara

haha.x semua perempuan siap lmbt :P

NSFM

pergh. kakak kau je kot yg siap lambat. aku siap cepat je. :PP

molliesa

salam singgah..

eh..tak mandi ke? hehe..

Nurna

perempuan memang macam tu...bukan common sense jek..memang sejak azali macam tu..hahaha~

Un Phat Lee

zaradagreat: haha.itulah.nak buat macam mane kan.Kang kakak gua ugut tak nak kluar sama2. XD

shaira haifa: kire lu ni 1 dalam 1000 la.susah nak jumpa nih. XD

aren: tu dia.nak buat macam mane kan.tahan jelah. XD

aisumi chan: haha.baiklah.gua tunggu jelah.

jaja: setuju2. XD

hamzah: xpelah.hamzah.tunggu jelah.kang lu jugak yang segan sebab awek lu selekeh. XD

aleya without maisara: hahah.lawaklah lu.sebelah merah seblah biru. XD

ara: haha.baik2lah gua terima kenyataan itu.

amynabilla: Gua jumpa lagi sorang.1 dalam 1000.bagus2.Keep it up. XD

chekgu moe: alamak kantoi.haha.Xpelah.Selamba sudah.Gua sempat sembur deodorant tyme tuh.huhu. XD

aliaa

akhirnya dah dapat 'lembu' kau tu.
mahal tak kau beli? :D

Un Phat Lee

Nurna: haha.Pengakuan dari seorang yang bernama wanita.TQ2.Okeh kepada semua.sila baca komen Nurna ok. XD

aliaa: haha.akhirnya.Nseb baik dah bali.Tarikh departure dah dekat dah ni.haisyh.
Murah gaklah dalam rm245 brand camel active. XD

Nurna

haha...perempuan mana yang x ngaku tuh, baik g cek betul2...hohoho~

mira_nas

normal la hoo..klu laki yang siap lambat dia nak wat pe??

Un Phat Lee

Nurna: Haha.Yg sape2 terasa sila check ea. XD

Amira: nth.gua pun tak tau.Lambat sebab nak straightkan janggut agaknya.(bwt macam rambut beckham)
--dah melalut. Damn. XD

Nurna

haha...sory tau sesape yg terase tu..saya gurau2 jek...huhu~

kang x pepasal gue dikejar...hoho~

Un Phat Lee

nurna: kalo lu kena kejar.Gua hanya mampu melihat jelah.huhu XD

Nurna

amboi...ingat kan lu nak back up gua...adeiiii~
xleh jadi ni..huhu~

Un Phat Lee

Nurna:haha.x elok masuk campur hal2 wanita nih.Korang setel lah sendiri.huhu

Nurna

adoiii...macam tu plak ek..huhu~
ingat kan nak la ade back up...baru mantap sket...wahaha~

Un Phat Lee

gua stanby 100 je kat tepi-kalo lu penat lari,lu boleh request air tu dari gua.---dah melalut.Damn. XD

fairyn

hmm..
xsume prempuan siap lmbat..
ak pn ade experience yg laki siap lagi lmbat dr prempuan.
haa..so sbnarnye dpends on individu tuk sndiri..kalo die mmg jenis leceh nk bersiap2..mmg lmbatlah, xkire laki ke pompuan.btul x?

Un Phat Lee

fairuz izyan:Gua setuju."Depends on that individual". Good point. XD

Nurna

macam tu plak ek..ok2...gua tunggu ok....hak3~

Un Phat Lee

nurna: haha.ok2.tunguuuuuuuu. :P XD

Nurna

okeh...no hal nye..haha~

Un Phat Lee

nurna: B)

Nurna

haha~

Unknown

wahhhh gua suke r dgn belog lu sempoiiiii ( eh eh terikut plak gua lu ni..terjangkit kot nie) hihih ;P

Un Phat Lee

ash_asrah: gua lupe nak update antivirus gua.sorry ek,dah terjangkit dah. XD

Unknown

hahaha tulah pasal lu patut update virus selalu eah silap update anti virus selalu..tgk kan gue dah merapu... hihihih ;p

Un Phat Lee

ash_asrah: uit,makin kronik nih.
Lu memang sudah terjangkit dengan gua nih.haha. XD
better lu pegi makan nasi sekarang.Karang barulah hilang rasa laparnya itu.(ape ak melalut nih.Damn.) XD

Unknown

hahahah lu mmg merapu..tp okiez gak idea lu suwoh gua makan ok ok..huishhh ash ley siap ckp gua lu ni..abis r keayuan ash hahahah 8P

Un Phat Lee

ash_asrah: dah hilang ayu ek.xpe2...lu masih lagi hensem.relaks2.haha. XD

Unknown

huish mane maen ecem2 nie..gue macho...hohoho

Un Phat Lee

ash_asrah:haha. XD

Unknown

too phatt...eh silap igtkan too phat td uper phat lee hihih ;P...lu eah xbesh r plak aok study g ke kejo...

Un Phat Lee

ash_asrah: study lagi.ehe. B)

Unknown

hehe..saya mengaku saya siap lambat..kalo keluar 2 dah prepare 1jam sebelum keluar kalo tak mst org laen kena tugu..sian dorang..sbb siap lmbt gak..dah tere pakai makeup dlm gelap dan dlm kerta bergerak..hehe

kan tere tue..haha

Un Phat Lee

ct soleha: haha,power2.kaedah alternatif yang terbaik.

masturah mj

hahah...ya...btul2..tu..smpi mak dgn ayah pun..dpt beza..spe lgi cpt siap..heheh

heheh..ltkla..lgi 2 nuffnag..tu..nnti msti nmpk lgi chomel..huhu=)

Un Phat Lee

fatinmmj: baiklah nanti gua fikirkan.ehe. XD

M.

kelakar ah phatlee nie. nak jadi kwn bole? jeng jeng! sy po tataw sgt pasai nuffnang! letak jugak la. hihi

Un Phat Lee

cimut: boleh2 takdehal(yeay.dah ade member baru.ehe)

letak je.gua pun sampai arini tak berapa nak paham sgt.ehe. XD

M.

hahaha :) kwn baru yeah! tmbh cabang happy tree friend satu lagi.

samelah di sini. paham ciput jep :)

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates