Monday, September 19, 2011

Siti Nokia hadiah untukku

Monday, September 19, 2011
gua wajibkan diri gua tuk buat at least satu entry dalam sebulan.Memandangkan bulan ni gua tak update pape lagi.Jadi gua updatelah satu harini.Korang lepas habis bace sile like entry ni.Kasik banyak trafik masuk.Sedap hidup gua nanti bile balik mesia.Ade gak duit tersimpan tuk buat beli nasi lemak nanti.hehe.

********



Ok ni henset gua.Kalau korang peratikan betul2 gambar ni...korang akan nampak henset tu bertukar menjadi nasi lemak ayam berempah.Ok tak aku mengidam sebenarnya ni.Saje luahkan perasaan kat sini.

Henset ni gua dapat bile adik beradik gua terperanjat bile diorang dapat tahu gua punyer result SPM.Takdelah gempak sampai dapat 21A1.Tapi gempak sekadar dalam family jelah.

"Eh mat.yeke ko dapat __ A1?" tanye kakak gua.
"Aah"

"Dengar cerita ko score SPM?" tanye Along gua pulak disuatu mase yang lain.
"hoyeah"

"Berapa C ko dapat?" tanye Angah gua pulak.
"Adelah dalam kosong"

Lepas tu..diorang reramai pakat nak hadiahkan gua sesuatu dan diorang mintak gua listkan benda2 yang gua nak.Gua pun listkanlah benda yang gua nak kat diorang.Memandangkan adik-beradik gua ade 4 orang.Jadi gua listkan 4 benda:



Sudahnye gua dapat henset ni.tiga yang lain tu gua rase diorang nak simpan tuk hadiah kahwin agaknya.Wallahualam.

p/s: bilelah aku nak pakai iphone ni...
----------------------------------------------------
new song update! 
lagu ni actually keluar bulan lepas tapi baru sekarang gua letak.hehe

17 comments:

::FAIZ::

haha, smoga dpt la ye

yanamib

hehe dh tentu la dorg pileh yg paling murah..naseb ko xletak nasi lemak..mmg ns lemak lah pilihan hadiah tuk ko nnt..kehkehkeh =P

lady-D

Patutnye yg no.4 tu xyah letak..ko gigit ke enset tu smpai jd gitu?
jom bli iphone..xpun ipad ke..blabla

Mashe

jom2, tukar henpon!

e.l.i.z.@

ahahah ok la tu, drp tak dapat apa²..kalu dh dpt belajar over the sea, mmg la dpt _A1 kan

Un Phat Lee

faiz farish: ape kate lu je bagi kat gua.amcam?

yanmib: kalau gua tahu gua letak sumer benda mahal2.grrr...

d_la: gua dah pakai dekat 3 tahun.tu yang jadi gitu.kot

siti mashitah: lu nak tukar ngan gua ke? boleh gak? haha

eliza: nasib baik.kalo tak dapat pape.gua gigit telinga sorang2.hak2.

Unknown

haha.. seb bek ko dapat gak salah satu..kalo tak dapat langsung..tersengeh le ko..

merahitujambu

nasi lemak ayam berempah??wah..leleh plak skang ni..adeh

ILA HonEyBuNNy

list jangan xlist....

moga2 dapat kan..ehheh

jom beli iphone...hehehe

MummyAyu

xpe mula2 die kasi yang murah dulu...next year maybe dapat hadiah diantara yang di list kan tu la plak...hehehe

.::: Princess MOMOY :::.

haha... rasa macam comel pula baca tulisan tuan hamba
bijak bijak
semoga dapat apa yang dihajati

Cik Suheela

hp wa pun hp cabukk jee...huhuhu..nak iphone jugakk tp tggu da kaya la huk2

logorithm

Naper listkan 3 paha dan 1 betis? Patut la dapat betis. List la 4 paha! Hehe...


Terbaru dari Logokoko:

[U] Hujung minggu yang terganggu

[11PG] Gambar lori Alam Flora eksiden...

[U] Here In My Home

mrs kayrul

hehehe..list tak agak2. mujur la diorang nak kasi gak

Puteri Iqa Izyan

takpe2 yang lain tu lu beli sndri. hehe

azalia hjsalleh

bestnya adik beradik belikan ;)

Ada Sya

hebat sungguh hadiah di requestnya.. huhu

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates