Monday, August 29, 2011

OMG(Oh Makcik Gowrie) ku terbuat video lagi.

Monday, August 29, 2011
Tinggal sehari sajer lagi pastu raye.fuhh.ape khabar ramadhan anda? adakah ia dipenuhi dengan amal ibadat ataupun benda2 yang lagha?...mari muhasabah balik diri kite.Papepun gua nak straight to the point.Selamat hari raye semua.Yang nak drive sendiri ke kampung tu sila drive leklok.Jangan lupe pakai talipinggang keledar.Kalau time2 drive tu ngantuk sila switch dengan orang sebelah anda tanpa perlu stop kat mane2.Ok ni gua sorang je boleh buat.korang jangan ikut.

Buat yang menaiki bas...sila wish orang yang duduk sebelah anda adalah awek2 cun/brother2 hensem.Barulah semangat sikit en perasaan nak balik kampung tu.

Bagi yang berpuasa penuh...sila makan puas2 di hari raya nanti.Buat yang tak penuh...sila pulangkan balik barang shopping anda di kedai2 berkenaan.hak...hak...hak.*dem ini boleh menimbulkan kemarahan para wanita.

Bersempena dengan raye ni gua ade buat satu video.Bukan vlog.tapi vdit.video yang diedit daripada sebuah drama korea.gua buat benda ni main2 je so jangan amek serius sangat okay? Cun.


p/s: gua suke scene ini.mamat ni nyanyi sedap.nyum2.*dem.lapar pulak

9 comments:

ceksumolek's

xleh view pun??

p/s: selamat hari rayeeeeeeeeeeeeeeee! raya mana tahun ni?:P hehee

Un Phat Lee

sumi: dah2...dah boleh view dah :)

Anonymous

salam raya fadli.

dari macy, france day 04~

Fairuz Zainal

hahaa siott sedap2 mamat macho tu nyanyi, sedap2 ko ubah hahaha

Mashe

lu, drama apa nih? besh gila! hahaha. cun ooo!

selamat hari raya, maaf zahir dan batin.

Yatie Musa

rajin gile lu edit. nice! haha. buat lawak plak heh. siku lu kang. kehkeh

slmt hari raya beb. maaf zahir batin.

CikSpek

kahkahkah! terbahak2 gua gelak tau. btw, slmt hari raya :)

Umie Nadhirah

lama tak singgah sini.. apdet laaa.

rabiatulpaid

kihkihkih,hebat bro.
gua pun takdelah sampai ade brain macam bro XD

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates