Wednesday, May 26, 2010

buku kocik kaler merah part 2

Wednesday, May 26, 2010
td,smntara tunggu passport siap.
g cube membuang mse kt City Square.
tp x berjaya.10 minit je gua abs round satu bangunan.
kalo jln sorang mmg mcm ni,sbb xde benda yg blh melambatkan gua.
so speed n acceleration gradually increase.
-------------------------------------------------
lepak kt costumer service smbil mkn ice cream mcd.
teringt sejarah gua di sini.JB.....

best ddk JB dlu.
rmh kt tgh2 bandar.
sk pun kt tgh2 bandar.
kluar rmh sdh blh nmpak spore.
5 min je dr rmh gua ke tmbak jhr.
punyerlah dkt smpai abg2 gua nk pg keje kt sne pun sng.jln kaki je.
punyerlah dekat smpai gua sorang je dlm fam x prnh msk sne.hahaha.

skg?kt senai beb. B)

buku kocik kaler merah dgn muke toye amat pali
di dlm sdh siap!!!.
lps ni xkkn ade kes tinggalkn gua kt border imigresen.
bak kate pepatah gua skg.
(didedikasikan kpd abg2 n kakak2 gua)
"Di mana korang mahu berjln? di situ ade amat pali osman". B)
-----------------------------------------------------------
akak2 kt jab imigresen jb cool gler.rse mcm nk lepak sne 1 hr.haha B)

5 comments:

whn1812

oit. bila nak ke seberang.
aku dah eager gila nie weyh.

tapi kn

tapi kn

tapi kn

aku x leh doe bawak kereta lepas imigresen.

jom. jom. jom.

dan. dan. dan.

rumah aku pon tepi bandar.

bawak kereta 5minit dah sampai klcc.

jalan 15minit dah habis.

beli Auntie Anne balik sambung tidur.

aku bosan gila gila gila nie.

ha ha ha ha

panjang tak comment aku.

tengah dengar lagu cari jodoh punya pasal.

so

so

so

so

terus menulis dan menulis.

ha ha ha

la la la

Unknown

hambar gilo lawak ko..haha...nway..congrats un..jg diri bebaik...negare org mcm2..ak hanya mmpu tnggu kepulangan ko 5 ke 6 taun lg..haha...

Un Phat Lee

to jason: bpk panjang komen ko.haha
mcm nilah lps setel sumer benda.duit claim jpa bg,kte schedule tarikh ke singapore. B)

to acap: haha.hambar?tau xpe.itulah un yg kau knl.sme jg mcm dlu. :D
thnx 4 ur advice.btw ak pg tak lme, 3 thn je. B)

Ahmad Munir

unnnnnn ble ko fffffllllyyy???!!!haha~

Un Phat Lee

munirrrr! haha.
insyaAllah pg awl bln 8 ni. B)

 
LeeosDOTfm ◄Design by Pocket, BlogBulk Blogger Templates